Hej har tyvärr börjat på en ny blogg så uppdaterar inte har nå mycket ska hitta någon som vill ta över!! kolla denna jag hoppar nexus!
Nexus,Pelle och Filur 4-Evere!!!
SES <3 älskar plutten!!!
fredag 2 december 2011
fredag 5 augusti 2011
Tävling1
torsdag 4 augusti 2011
PELLE!
Hej idag hoppade vi och då var han super i början men sen så ville han kasta av mig men jag satt kvar han skutta,skena och allting typ! Men sen så hade vi ryktrally och jag kom säkert på sista plats!hehe jag hade bara gjort med manen och svansen typ! hehehehe!Men vi hade gymkana oxxå och Birk var bäst!!!!! Men vi fick inte ha pelle :( men han skulle väll typ döda oss hehe. Men nu ska pelle skriva : hje gaj äre stbä = Hej jag ärt bäst!
: un sak in åf enn billd po gmi= Nu ska ni få en bil på mig!
tat agj rä tsö=Att jag är söt!
SES!<33 från mig och Pelle
: un sak in åf enn billd po gmi= Nu ska ni få en bil på mig!
tat agj rä tsö=Att jag är söt!
SES!<33 från mig och Pelle
onsdag 3 augusti 2011
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Ja det var första dagen på Ridläggret och Jag fick min älskling Pelle !!!!! Bäst alltså !!!!!!Vi red och körde När vi körde fick jag sitta på golvet :) Men när jag red strejkade han i början men sen var han super men i gallopen var han så himla trög! men det var Skit kul att jag fick han men nu ska jag spela spel, det kommer en bild!
SES!! <3<3
SES!! <3<3
tisdag 2 augusti 2011
RIDLÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej nu är det äntligen ridläger imorgon ååå jag vill VÄRKLIVEN ha Pelle, Nexus eller Filur!!
Men det blir skit kul! Men det är nog mest roligt för Elina Ceder Söderlund för hon har äntligen får fara från sjukhuset och fått sin nya häst!!!!om ni har Facebook kan ni kolla på Elina Söderlund och på hennes bilder på
Men det blir skit kul! Men det är nog mest roligt för Elina Ceder Söderlund för hon har äntligen får fara från sjukhuset och fått sin nya häst!!!!om ni har Facebook kan ni kolla på Elina Söderlund och på hennes bilder på
skylark. Hon är Sjukt fin ! Oj det ändrade bokstaver eller vad men nu säjer!
Och nu ska jag Facksitt vara på facebook och chatta med Elina och hennes mamma !
Bild kommer !
Santos världens gulligaste shetlandsponny <333333
Pelle världens bästa!!!!!!!!!!!
SES!! <3
PS. Jag ramlade av santos en gång och stuckade handen super hårt!
måndag 1 augusti 2011
TJOOOO!!!
Så himla skönt med sommar lov!! Ja Jag har hängt med några kompisar på PDOL och jag åkte star Dance(r),Vrivelvinden & Shock! Mäst har jag saknat pelle har inte kunnat hälsa på han :( Men snart är det ridläger och då menar jag på onsdagmen jag MÅSTE ha han annars DÖR JAG!!!!! men nu ska jag chatta med Shamuel Lundmark! Bild & Film Kommer ( Inget ljud på filmen)
Ork it Blogga nu ses! <3
torsdag 7 juli 2011
Tjoooo!!! :)
Jag har inte bloggat på ett tag men jag har ju inte hunnit för jag måste ju vara med kompisar och sen har jag fyllt år och ja och jag ska köpa en one pice !! undra vilken storlek Pelle måste ha ? Undra hur han ser ut i en ??
men som sagt Pelle är världens bästa Fast han ät ju b-ponny och jag kan snart inte rida han :'( Men jag gillar två andra hästar och det är Nexus som är C-ponny och Filur som också är C-ponny och nu när hästarna kommer tillbaka så ska de ju på lösdrift och så men så måsta jag leva <33333 Men nu ska jag dra hej dåå det kommer bildre på Pelle Nexus och Filur <333
Pelle<3333
Nexus<333
Filur<33
///Olivia
men som sagt Pelle är världens bästa Fast han ät ju b-ponny och jag kan snart inte rida han :'( Men jag gillar två andra hästar och det är Nexus som är C-ponny och Filur som också är C-ponny och nu när hästarna kommer tillbaka så ska de ju på lösdrift och så men så måsta jag leva <33333 Men nu ska jag dra hej dåå det kommer bildre på Pelle Nexus och Filur <333
Pelle<3333
Nexus<333
Filur<33
///Olivia
onsdag 29 juni 2011
Sommar bete!
Nu står min älskling på sommar bete och jag typ fyller är på 6 dagar och jag LÄNGTAR SÅ MYCKET!!!
Men jag var på gläntan idag och det var super stora vågor de var större än mig det var coolt :) och imorgon ska jag vara med dom bästa Amanda och Emelie <33333Jag har typ tränat att hoppa högt och det var roligt att ha vatten krig !!! Men ska typ inte skriva nå mera det kommer en blid på Pelle<33 Hej dåå!!!
ÄLSKLING!!!
Men jag var på gläntan idag och det var super stora vågor de var större än mig det var coolt :) och imorgon ska jag vara med dom bästa Amanda och Emelie <33333Jag har typ tränat att hoppa högt och det var roligt att ha vatten krig !!! Men ska typ inte skriva nå mera det kommer en blid på Pelle<33 Hej dåå!!!
ÄLSKLING!!!
Förlåt!!!
FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ JÄTTE LÄNGE !!!! MEN JAG SKA SKÄRPA MIG!
BILD?
BILD?
GJORDE DEN PÅ PIZEUP!
söndag 22 maj 2011
Pelle !
Haha och Jag var med Amanda och då skulle vi till stallet med då hade vi glass och då gav jag lite till Pelle och då gjorde jag det igen och då åt han upp min glass HAHA . Men idag var jag,Amanda och Emelie på stallet och den dära Talle han bet Emelie i handen och han är inte snäll ni kan få en bild på Talle och två på Pelle <3<3
Hej dåå //Olivia
Talle
Den sötaste <3
Pelle <3
Hej dåå //Olivia
Talle
Pelle <3
fredag 20 maj 2011
HÄST PROV!!!!!!!!!!!!!!
Hej ! har haft teori prov och jag blev godkänd jag är himlat stolt över mig. Men har oxxå fåt ta ut Pelle,Filur och Troppe. men det var kul att jag blev god känd och på torsdag har jag hoppning och jag vill mäst ha Filur men Pelle med men ska typ vara på facebook så det kommer ett vidio klipp på Pelle :):):););)
_Hej dåå !! //Olivia
torsdag 12 maj 2011
20 Fakta om mig.
Ni måste ju veta lite om mig.
1 Jag är skötare på Pelleplutt.
2 Jag går på munksunds skolan.
3 Mitt favorit ämne är slöjd,matte och bild.
4Jag är ihop med Linus Häggström <333
5 Jag är blondin.
6 Jag har blåa ögon.
7 Jag rider på PRK
8 Jag är född 2001
9 Jag har en hund
10 Jag har två syskon
11 Jag har inte färgat håret
12 Jag har Malin baryard och Angelica och Fanny som häst idoler
13 Min först kärlek när jag var 8 År
14 Jag är snäll
15 Jag har igen ponny
16 Jag vill ha en C eller D ponny
17 Jag vill ha kvar Emelie som bästis.
18 Jag vill inte flytta från munksund
19 Jag vill färja håret brunt
20 Jag vill äga PELLE <3
//Olivia
1 Jag är skötare på Pelleplutt.
2 Jag går på munksunds skolan.
3 Mitt favorit ämne är slöjd,matte och bild.
4Jag är ihop med Linus Häggström <333
5 Jag är blondin.
6 Jag har blåa ögon.
7 Jag rider på PRK
8 Jag är född 2001
9 Jag har en hund
10 Jag har två syskon
11 Jag har inte färgat håret
12 Jag har Malin baryard och Angelica och Fanny som häst idoler
13 Min först kärlek när jag var 8 År
14 Jag är snäll
15 Jag har igen ponny
16 Jag vill ha en C eller D ponny
17 Jag vill ha kvar Emelie som bästis.
18 Jag vill inte flytta från munksund
19 Jag vill färja håret brunt
20 Jag vill äga PELLE <3
//Olivia
Uterit!
Hej! På min rid lektion hadde vi uterit och jag hadde min ÄLSKADE Pelle.Först red vi ut och red igenom en liten sjö och det gick super bra men vi red oxå i upp och nerförs bakarna men vi red mycket i vattnet och det var super mega ultra roligt men jag ville hoppa fältävlan. Men Pelle var BÄST idag <3. bilder Hej dåå //Olivia
tisdag 10 maj 2011
2 dagar med stallet :D
Jag har praoat på stallet 2 dagar och första dagen var jag med Samuel och Emelie andra dagen var jag med Lovisa och Louise.Första dagen mocka Emelie och Samuel boxarna och sen mocka alla hagarna och Jag fylde hö påsar till storhästarna. Första dagen var hovslagaren här och trollet (trollpil) fick nya skor.Andra dagen så fyllde vi hästarnas och ponnysarnas och fodra ponnysarna men Pelle fick två skopor eftersom det blev så mycket kvar men näst bästa Filur fick oxå.Men det var de bästa dagarna hittills : ) <3 En bild
Hej dåå kolla gärna min andra blogg http://degulligaponnysarna.blogspot.com/
//Olivia
Hej dåå kolla gärna min andra blogg http://degulligaponnysarna.blogspot.com/
//Olivia
måndag 2 maj 2011
Pelle Söndag
Haj jag var på staller i söndags och då var pelle ute nästan hella tiden och då fläta jag en super mega ultra cool fläta men har en så myket att blogga om idag var hemma och på sportringen idag gjort läxa iocg tränat fottboll så inte mycket till hemma just men har typ inget att göra och medela mig på facebook på olivia risberg eller på msn
Lite bilder (Y) (L)
Klart Bäst!!
Söt!!!
Lite bilder (Y) (L)
Klart Bäst!!
Söt!!!
fredag 29 april 2011
Hej!
Hej idag var jag på stallet hos min älskade Pelleplutt<3jag var med på påsk jakt och då stod pelle i skogshagen och han skulle stå där för hans hage ska bli en rid plan. Man längtar ju tills han ska gå på lösdrift dygnet runt eller...? Men nu kommer det lite bilder på han : D :) <3
Pelle på sommarbete <3
Pelle <3
Pellozzzz<3
HAHA :)
HAHA ändå lite snajzig <3
Arå sista bilden .
Hej dåå!!
/ Olivia och Pelle <3
Pelle på sommarbete <3
Pelle <3
Pellozzzz<3
HAHA :)
HAHA ändå lite snajzig <3
Arå sista bilden .
Hej dåå!!
/ Olivia och Pelle <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





