Men det blir skit kul! Men det är nog mest roligt för Elina Ceder Söderlund för hon har äntligen får fara från sjukhuset och fått sin nya häst!!!!om ni har Facebook kan ni kolla på Elina Söderlund och på hennes bilder på
skylark. Hon är Sjukt fin ! Oj det ändrade bokstaver eller vad men nu säjer!
Och nu ska jag Facksitt vara på facebook och chatta med Elina och hennes mamma !
Bild kommer !
Santos världens gulligaste shetlandsponny <333333
Pelle världens bästa!!!!!!!!!!!
SES!! <3
PS. Jag ramlade av santos en gång och stuckade handen super hårt!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar