Så himla skönt med sommar lov!! Ja Jag har hängt med några kompisar på PDOL och jag åkte star Dance(r),Vrivelvinden & Shock! Mäst har jag saknat pelle har inte kunnat hälsa på han :( Men snart är det ridläger och då menar jag på onsdagmen jag MÅSTE ha han annars DÖR JAG!!!!! men nu ska jag chatta med Shamuel Lundmark! Bild & Film Kommer ( Inget ljud på filmen)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar