Hej idag hoppade vi och då var han super i början men sen så ville han kasta av mig men jag satt kvar han skutta,skena och allting typ! Men sen så hade vi ryktrally och jag kom säkert på sista plats!hehe jag hade bara gjort med manen och svansen typ! hehehehe!Men vi hade gymkana oxxå och Birk var bäst!!!!! Men vi fick inte ha pelle :( men han skulle väll typ döda oss hehe. Men nu ska pelle skriva : hje gaj äre stbä = Hej jag ärt bäst!
: un sak in åf enn billd po gmi= Nu ska ni få en bil på mig!
tat agj rä tsö=Att jag är söt!
SES!<33 från mig och Pelle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar