Hej har tyvärr börjat på en ny blogg så uppdaterar inte har nå mycket ska hitta någon som vill ta över!! kolla denna jag hoppar nexus!
Nexus,Pelle och Filur 4-Evere!!!
SES <3 älskar plutten!!!
fredag 2 december 2011
fredag 5 augusti 2011
Tävling1
torsdag 4 augusti 2011
PELLE!
Hej idag hoppade vi och då var han super i början men sen så ville han kasta av mig men jag satt kvar han skutta,skena och allting typ! Men sen så hade vi ryktrally och jag kom säkert på sista plats!hehe jag hade bara gjort med manen och svansen typ! hehehehe!Men vi hade gymkana oxxå och Birk var bäst!!!!! Men vi fick inte ha pelle :( men han skulle väll typ döda oss hehe. Men nu ska pelle skriva : hje gaj äre stbä = Hej jag ärt bäst!
: un sak in åf enn billd po gmi= Nu ska ni få en bil på mig!
tat agj rä tsö=Att jag är söt!
SES!<33 från mig och Pelle
: un sak in åf enn billd po gmi= Nu ska ni få en bil på mig!
tat agj rä tsö=Att jag är söt!
SES!<33 från mig och Pelle
onsdag 3 augusti 2011
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Ja det var första dagen på Ridläggret och Jag fick min älskling Pelle !!!!! Bäst alltså !!!!!!Vi red och körde När vi körde fick jag sitta på golvet :) Men när jag red strejkade han i början men sen var han super men i gallopen var han så himla trög! men det var Skit kul att jag fick han men nu ska jag spela spel, det kommer en bild!
SES!! <3<3
SES!! <3<3
tisdag 2 augusti 2011
RIDLÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej nu är det äntligen ridläger imorgon ååå jag vill VÄRKLIVEN ha Pelle, Nexus eller Filur!!
Men det blir skit kul! Men det är nog mest roligt för Elina Ceder Söderlund för hon har äntligen får fara från sjukhuset och fått sin nya häst!!!!om ni har Facebook kan ni kolla på Elina Söderlund och på hennes bilder på
Men det blir skit kul! Men det är nog mest roligt för Elina Ceder Söderlund för hon har äntligen får fara från sjukhuset och fått sin nya häst!!!!om ni har Facebook kan ni kolla på Elina Söderlund och på hennes bilder på
skylark. Hon är Sjukt fin ! Oj det ändrade bokstaver eller vad men nu säjer!
Och nu ska jag Facksitt vara på facebook och chatta med Elina och hennes mamma !
Bild kommer !
Santos världens gulligaste shetlandsponny <333333
Pelle världens bästa!!!!!!!!!!!
SES!! <3
PS. Jag ramlade av santos en gång och stuckade handen super hårt!
måndag 1 augusti 2011
TJOOOO!!!
Så himla skönt med sommar lov!! Ja Jag har hängt med några kompisar på PDOL och jag åkte star Dance(r),Vrivelvinden & Shock! Mäst har jag saknat pelle har inte kunnat hälsa på han :( Men snart är det ridläger och då menar jag på onsdagmen jag MÅSTE ha han annars DÖR JAG!!!!! men nu ska jag chatta med Shamuel Lundmark! Bild & Film Kommer ( Inget ljud på filmen)
Ork it Blogga nu ses! <3
torsdag 7 juli 2011
Tjoooo!!! :)
Jag har inte bloggat på ett tag men jag har ju inte hunnit för jag måste ju vara med kompisar och sen har jag fyllt år och ja och jag ska köpa en one pice !! undra vilken storlek Pelle måste ha ? Undra hur han ser ut i en ??
men som sagt Pelle är världens bästa Fast han ät ju b-ponny och jag kan snart inte rida han :'( Men jag gillar två andra hästar och det är Nexus som är C-ponny och Filur som också är C-ponny och nu när hästarna kommer tillbaka så ska de ju på lösdrift och så men så måsta jag leva <33333 Men nu ska jag dra hej dåå det kommer bildre på Pelle Nexus och Filur <333
Pelle<3333
Nexus<333
Filur<33
///Olivia
men som sagt Pelle är världens bästa Fast han ät ju b-ponny och jag kan snart inte rida han :'( Men jag gillar två andra hästar och det är Nexus som är C-ponny och Filur som också är C-ponny och nu när hästarna kommer tillbaka så ska de ju på lösdrift och så men så måsta jag leva <33333 Men nu ska jag dra hej dåå det kommer bildre på Pelle Nexus och Filur <333
Pelle<3333
Nexus<333
Filur<33
///Olivia
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



