Hej idag var jag på stallet hos min älskade Pelleplutt<3jag var med på påsk jakt och då stod pelle i skogshagen och han skulle stå där för hans hage ska bli en rid plan. Man längtar ju tills han ska gå på lösdrift dygnet runt eller...? Men nu kommer det lite bilder på han : D :) <3
Pelle på sommarbete <3
Pelle <3
Pellozzzz<3
HAHA :)
HAHA ändå lite snajzig <3
Arå sista bilden .
Hej dåå!!
/ Olivia och Pelle <3