onsdag 29 juni 2011

Sommar bete!

Nu står min älskling på sommar bete och jag typ fyller är på 6 dagar och jag LÄNGTAR SÅ MYCKET!!!
Men jag var på gläntan idag och det var super stora vågor de var större än mig det var coolt :) och imorgon ska jag vara med dom bästa Amanda och Emelie <33333Jag har typ tränat att hoppa högt och det var roligt att ha vatten krig !!! Men ska typ inte skriva nå mera det kommer en blid på Pelle<33 Hej dåå!!!
                                                     ÄLSKLING!!!

Förlåt!!!

FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ JÄTTE LÄNGE !!!! MEN JAG SKA SKÄRPA MIG!
BILD?
GJORDE DEN PÅ PIZEUP!