söndag 22 maj 2011

Pelle !

Haha och Jag var med Amanda och då skulle vi till stallet med då hade vi glass och då gav jag lite till Pelle och då gjorde jag det igen och då åt han upp min glass  HAHA . Men idag var jag,Amanda och Emelie på stallet och den dära Talle han bet Emelie i handen och han är inte snäll ni kan få en bild på Talle och två på Pelle <3<3
                                                                      Hej dåå     //Olivia
                                                                         Talle

                                                       

                                                               Den sötaste <3
                                                                 Pelle <3

fredag 20 maj 2011

HÄST PROV!!!!!!!!!!!!!!

Hej ! har haft teori prov och jag blev godkänd jag är himlat stolt över mig. Men har oxxå fåt ta ut Pelle,Filur och Troppe. men det var kul att jag blev god känd och på torsdag har jag hoppning och jag vill mäst ha Filur men Pelle med men ska typ vara på facebook så det kommer ett vidio klipp på Pelle :):):););)

_Hej dåå !! //Olivia

torsdag 12 maj 2011

20 Fakta om mig.

Ni måste ju veta lite om mig.
1 Jag är skötare på Pelleplutt.
2 Jag går på munksunds skolan.
3 Mitt favorit ämne är slöjd,matte och bild.
4Jag är ihop med Linus Häggström <333
5 Jag är blondin.
6 Jag har blåa ögon.
7 Jag rider på PRK
8 Jag är född 2001
9 Jag har en hund
10 Jag har två syskon
11 Jag har inte färgat håret
12 Jag har Malin baryard och Angelica och Fanny som häst idoler
13 Min först kärlek när jag var 8 År
14 Jag är snäll
15 Jag har igen ponny
16 Jag vill ha en C eller D ponny
17 Jag vill ha kvar Emelie som bästis.
18 Jag vill inte flytta från munksund
19 Jag vill färja håret brunt
20 Jag vill äga PELLE <3
//Olivia

Uterit!

Hej! På min rid lektion hadde vi uterit och jag hadde min ÄLSKADE Pelle.Först red vi ut och red igenom  en liten sjö och det gick super bra men vi red oxå i upp och nerförs bakarna  men vi red mycket i vattnet och det var super mega ultra roligt men jag ville hoppa fältävlan. Men Pelle var BÄST idag <3. bilder  Hej dåå //Olivia




tisdag 10 maj 2011

2 dagar med stallet :D

Jag har praoat på stallet 2 dagar och första dagen var jag med Samuel och Emelie andra dagen var jag med Lovisa och Louise.Första dagen mocka Emelie och Samuel boxarna och sen mocka alla hagarna och Jag fylde hö påsar till storhästarna. Första dagen var hovslagaren här och trollet (trollpil) fick nya skor.Andra dagen så fyllde vi hästarnas och ponnysarnas och fodra ponnysarna men Pelle fick två skopor eftersom det blev så mycket  kvar men näst bästa Filur fick oxå.Men det var de bästa dagarna hittills : ) <3 En bild

                                           Hej dåå kolla gärna min andra blogg http://degulligaponnysarna.blogspot.com/
                                                                 //Olivia

måndag 2 maj 2011

Pelle Söndag

Haj jag var på staller i söndags och då var pelle ute nästan hella tiden och då fläta jag en super mega ultra cool fläta men har en så myket att blogga om idag var hemma och på sportringen idag gjort läxa iocg tränat fottboll så inte mycket till hemma just men har typ inget att göra och medela mig på facebook på olivia risberg eller på msn
                                                          Lite bilder (Y) (L)
                                                         Klart Bäst!!
                                                             Söt!!!