Jag har praoat på stallet 2 dagar och första dagen var jag med Samuel och Emelie andra dagen var jag med Lovisa och Louise.Första dagen mocka Emelie och Samuel boxarna och sen mocka alla hagarna och Jag fylde hö påsar till storhästarna. Första dagen var hovslagaren här och trollet (trollpil) fick nya skor.Andra dagen så fyllde vi hästarnas och ponnysarnas och fodra ponnysarna men Pelle fick två skopor eftersom det blev så mycket kvar men näst bästa Filur fick oxå.Men det var de bästa dagarna hittills : ) <3 En bild
Hej dåå kolla gärna min andra blogg http://degulligaponnysarna.blogspot.com/
//Olivia
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar