söndag 22 maj 2011

Pelle !

Haha och Jag var med Amanda och då skulle vi till stallet med då hade vi glass och då gav jag lite till Pelle och då gjorde jag det igen och då åt han upp min glass  HAHA . Men idag var jag,Amanda och Emelie på stallet och den dära Talle han bet Emelie i handen och han är inte snäll ni kan få en bild på Talle och två på Pelle <3<3
                                                                      Hej dåå     //Olivia
                                                                         Talle

                                                       

                                                               Den sötaste <3
                                                                 Pelle <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar