fredag 5 augusti 2011

Tävling1

Hej idag red vi först ut och då var pelle jätte dum och ja han ville bara äta Men sen så hadde vi tävling och det gick sådära han typ hoppade ut från banan och bajsa på hindret;) Men annars gick det super Och jag fick en röd rosett och ja men han ägde och vi fick 30 poäng i ryktrally och 29 poäng i hoppningen! Men nu ska ridlektjonerna börja på söndag så jag bloggar mer då! Bild!  Vi SES<33!!!

torsdag 4 augusti 2011

PELLE!

Hej idag hoppade vi och då var han super i början men sen så ville han kasta av mig men jag satt kvar han skutta,skena och allting typ! Men sen så hade vi ryktrally och jag kom säkert på sista plats!hehe jag hade bara gjort med manen och svansen typ! hehehehe!Men vi hade gymkana oxxå och Birk var bäst!!!!! Men vi fick inte ha pelle :( men han skulle väll typ döda oss hehe. Men nu ska pelle skriva : hje gaj äre stbä = Hej jag ärt bäst!
: un sak in åf enn billd po gmi= Nu ska ni få en bil på mig!
                                          tat agj rä tsö=Att jag är söt!
                                                         SES!<33 från mig och Pelle

onsdag 3 augusti 2011

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Ja det var första dagen på Ridläggret och Jag fick min älskling Pelle !!!!! Bäst alltså !!!!!!Vi red och körde När vi körde fick jag sitta på golvet :) Men när jag red strejkade han i början men sen var han super men i gallopen var han så himla trög! men det var Skit kul att jag fick han men nu ska jag spela spel, det kommer en bild!
                                                     SES!! <3<3

tisdag 2 augusti 2011

RIDLÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Hej nu är det äntligen ridläger imorgon ååå jag vill VÄRKLIVEN ha Pelle, Nexus eller Filur!!
Men det blir skit kul! Men det är nog mest roligt för Elina Ceder Söderlund för hon har äntligen får fara från sjukhuset och fått sin nya häst!!!!om ni har Facebook kan ni kolla på Elina Söderlund och på hennes bilder på

skylark. Hon är Sjukt fin ! Oj det ändrade bokstaver eller vad men nu säjer!

Och nu ska jag Facksitt vara på facebook och chatta med Elina  och hennes mamma !
Bild kommer !
Santos världens gulligaste shetlandsponny <333333
Pelle världens bästa!!!!!!!!!!!
SES!! <3

          PS. Jag ramlade av santos en gång och stuckade handen super hårt!

måndag 1 augusti 2011

TJOOOO!!!

Så himla skönt med sommar lov!! Ja Jag har hängt med några kompisar på PDOL och jag åkte star Dance(r),Vrivelvinden & Shock! Mäst har jag saknat pelle har inte kunnat hälsa på han :( Men snart är det ridläger och då menar jag på onsdagmen jag MÅSTE ha han annars DÖR JAG!!!!! men nu ska jag chatta med Shamuel Lundmark! Bild & Film Kommer ( Inget ljud på filmen)


Ork it Blogga nu ses! <3