Ja det var första dagen på Ridläggret och Jag fick min älskling Pelle !!!!! Bäst alltså !!!!!!Vi red och körde När vi körde fick jag sitta på golvet :) Men när jag red strejkade han i början men sen var han super men i gallopen var han så himla trög! men det var Skit kul att jag fick han men nu ska jag spela spel, det kommer en bild!
SES!! <3<3

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar