onsdag 3 augusti 2011

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Ja det var första dagen på Ridläggret och Jag fick min älskling Pelle !!!!! Bäst alltså !!!!!!Vi red och körde När vi körde fick jag sitta på golvet :) Men när jag red strejkade han i början men sen var han super men i gallopen var han så himla trög! men det var Skit kul att jag fick han men nu ska jag spela spel, det kommer en bild!
                                                     SES!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar