
Hej idag red vi först ut och då var pelle jätte dum och ja han ville bara äta Men sen så hadde vi tävling och det gick sådära han typ hoppade ut från banan och bajsa på hindret;) Men annars gick det super Och jag fick en röd rosett och ja men han ägde och vi fick 30 poäng i ryktrally och 29 poäng i hoppningen! Men nu ska ridlektjonerna börja på söndag så jag bloggar mer då! Bild! Vi SES<33!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar