Jag har inte bloggat på ett tag men jag har ju inte hunnit för jag måste ju vara med kompisar och sen har jag fyllt år och ja och jag ska köpa en one pice !! undra vilken storlek Pelle måste ha ? Undra hur han ser ut i en ??
men som sagt Pelle är världens bästa Fast han ät ju b-ponny och jag kan snart inte rida han :'( Men jag gillar två andra hästar och det är Nexus som är C-ponny och Filur som också är C-ponny och nu när hästarna kommer tillbaka så ska de ju på lösdrift och så men så måsta jag leva <33333 Men nu ska jag dra hej dåå det kommer bildre på Pelle Nexus och Filur <333
Pelle<3333
Nexus<333
Filur<33
///Olivia


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar