fredag 20 maj 2011

HÄST PROV!!!!!!!!!!!!!!

Hej ! har haft teori prov och jag blev godkänd jag är himlat stolt över mig. Men har oxxå fåt ta ut Pelle,Filur och Troppe. men det var kul att jag blev god känd och på torsdag har jag hoppning och jag vill mäst ha Filur men Pelle med men ska typ vara på facebook så det kommer ett vidio klipp på Pelle :):):););)

_Hej dåå !! //Olivia

1 kommentar:

  1. Vilken gullig liten ponny! vad är det för ras?:)
    /Isabelle - www.hoppningochridning.blogspot.com

    SvaraRadera